E dusă demult era în care Google era prostit cu cuvinte cheie înşelătoare ori lincuri plasate în saituri lipsite de relevanţă, doar pentru a creşte artificial rankingul unui sait şi pentru a obţine o poziţionare mai bună pe paginile de răspuns la căutări.
Astăzi Google priveşte saiturile în ochi, dă mâna cu ele, le cere cartea de vizită, le ascultă ce au de spus şi, desigur, ştie dinainte ce crede lumea despre tine. Asta nu înseamnă că nu mai este nimic de făcut, ci că trebuie să te preocupe în permanenţă corectitudinea parametrilor SEO ai saitului tău, aşa cum sunt definiţi ei normativ în prezent.
Un aspect cu un impact tot mai ridicat se dovedeşte a fi în ultima vreme indicarea corectă, consecventă şi multiplă a datelor de identificare a afacerii tale, adică numele, adresa şi numărul de telefon (NAP = name, adress, phone).
Dacă pui această reţetă în aplicare, stabileşte formula NAP-ulului afacerii tale, începe cu saitul propriu, continuă cu Google+, stabilirea poziţiei tale pe Google Maps şi cu saituri de prezentare/recomandare (de ex. dacă ai un restaurant, pune-ţi NAP-ul pe foursquare.com etc.). În momentul în care vei impune o formulă care va fi preluată de alţi useri, fii sigur că şi Google va afla şi va aprecia asta, iar răsplata aşteptată de la Google ştim care e: un loc pe prima pagină.
De ce face Google asta?
Pentru că internetul devine tot mai transparent, iar Google vrea să orienteze userii spre afaceri, activităţi reale, recunoscute şi cu bună reputaţie. Se pleacă de la premiza că afacerile serioase, cu servicii şi produse de calitate nu au motive să se ascundă, să apeleze la anonimat, chiar dimpotrivă. Viitorul web-ului este al transparenţei şi al legăturii directe, personale, chiar dacă mediată de mijloace virtuale.
Dacă îţi doreşti un sait performant, de ultimă generaţie, croit perfect pentru afacerea ta ori un audit al saitului actual, să ştii ce e în regulă şi ce nu, nu ezita să iei legătura cu noi!
Poți adăuga un comentariu folosind și acest formular