În principiu, se poate vinde orice! Însă...
Desigur, atâta vreme cât aveţi şi cumpărători.
Acest lucru este şi nu este simplu. E simplu pentru cei care au o idee despre ceea ce înseamnă comerţul şi poate fi un coşmar pentru cei care pornesc pe acest drum fără să aibă un minimum de înţelegere a pieţei, în general, şi a psihologiei cumpărătorului, în special.
În mod cert, o formulă magică nu există şi, în esenţă, totul depinde de flerul antreprenorului, de capacitatea lui de a sesiza o nevoie, o nişă.
Cu toate acestea, există unele profiluri de produse care cel mai probabil vă vor conduce la eşec şi unele care promit să vă susţină afacerea.
Iată câteva caracteristici ale unui produs vandabil într-un magazin online:
- este de dimensiuni reduse şi suficient de uşor pentru a fi manipulat fără dificultate;
este un produs de nişă, ce nu poate fi găsit cu uşurinţă;
- are o valoare între 50 şi 1000 lei sau, măcar, poate fi asamblat în comenzi ce se situează între aceste valori;
- asigură un flux consistent de cumpărători;
poate fi vândut la preţ dublu faţă de preţul de achiziţie.
Caracteristicile produselor care nu promit să facă figură bună într-un magazin online sunt:
sunt prea sofisticate, reclamă standarde ridicate de calitate şi garanţie;
- sunt fragile şi trebuie expediate în condiţii excepţionale;
- sunt deja vândute în supermarket ori în alte magazine online puternice.
Tot ca regulă generală, magazinele online merg atunci când pun la dispoziţia cumpărătorilor produse rare, manufacturate, vintage care se adresează persoanelor cu anumite pasiuni ori care „hrănesc” pasiuni (adică atunci când deveniţi un guru pentru o anumită aspiraţie stilistică).
Poți adăuga un comentariu folosind și acest formular